CvKO Moederdagactie - 4XL
15150
single,single-post,postid-15150,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

CvKO Moederdagactie

4XL moederdagcampagne

07 Mei 2016 CvKO Moederdagactie

Het CvKO biedt zowel algemene als praktische informatie aan over de bevolkingsonderzoeken naar borstkanker, baarmoederhalskanker, dikkedarmkanker en aangeboren aandoeningen. Om het bevolkingsonderzoek naar boermoederhalskanker onder de aandacht te brengen, werkte 4XL een online campagne uit voor moederdag.

Met de slogan ‘Supermama’s denken aan alles. Of toch bijna’ werd er ingespeeld op het verantwoordelijkheidsgevoel van mama’s. Via de website supermamas.be kon iedereen op een eenvoudige manier een videoboodschap naar zijn moeder doorsturen. En ze zo meteen een herinnering sturen omtrent het belang van de test op baarmoederhalskanker.

De campagne werd op groot enthousiasme onthaald en haalde zelfs het journaal.