Confederatie Bouw Brussel / Vlaams-Brabant - 4XL
15107
single,single-portfolio_page,postid-15107,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

Confederatie Bouw Brussel / Vlaams-Brabant

4XL Confederatie Bouw
Veiligheidsbewustzijn-campagne ter lancering van een unieke veiligheidsopleiding voor leidinggevenden.
4XL Confederatie Bouw
Tweemaandelijkse nieuwsbrief voor de leden. Met event- en opleidingskalender.
4XL Confederatie Bouw
Campagne rond subsidies voor interne opleidingen.
4XL Confederatie Bouw
Imagocampagne - 4 speerpunten.
4XL Confederatie Bouw
Uitnodiging voordracht financiële crisis en recessie.
4XL Confederatie Bouw
Uitnodiging jaarlijks banket van BFAW (Belgische Federatie van Aannemers van Wegenwerken.
4XL Confederatie Bouw
Concept en afgeleiden voor Bouw Novum, een seminarie in het kader van innovatie.
4XL Confederatie Bouw
Uitnodiging voorzitterswitch.
4XL Confederatie Bouw
Uitnodiging Halloweenfeest voor NaVap (Nationaal verbond van Stukadoors)
Categorieën

Strategie, concept, huisstijl, grafisch ontwerp

Klant

De Confederatie Bouw is een overkoepelende werkgeversorganisatie voor de bouw.

Datum

2006-2015

Omschrijving

4XL creëerde een overkoepelend concept met de 4 speerpunten van de organisatie, om de naambekendheid en de transparantie van de organisatie te verbeteren. Daarnaast werd er een herkenbare styling ontwikkeld voor diverse toepassingen.

4XL stond ook in voor themacommunicatie en eventcommunicatie, telkens afgestemd op de de doelgroep.