Confederatie Bouw Limburg - 4XL
158
single,single-portfolio_page,postid-158,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

Confederatie Bouw Limburg

Concept
Uitnodiging VIP-drink, een event voor de leden.
Opleidingsbrochure voor de leden.
Conceptuitnodiging 'vliegticket' voor het feest van de aannemer.
Campagne rond een jaarlijks terugkerende grootschalige opleidingsdag in het stadion van KRC Genk.
Mailing met 'Glowstick' naar de wegenbouwers.
Notitieboekje met inactiviteitskalender.
Eventcommunicatie ter lancering van toekomstige innovatieve projecten in het kader van Transformatie Bouw.
Website Transformatie Bouw.
Huisstijltoepassingen: display, banner, briefpapier, envelop naamkaartje.
Ludieke werfactie.
Categorieën

Strategie, concept, huisstijl, grafisch ontwerp, online

Klant

De Confederatie Bouw Limburg werd opgericht in 1919 als werkgeversorganisatie voor de bouwsector in de provincie Limburg en telt vandaag 1.200 leden-bedrijven.

Datum

2006-heden

Omschrijving

4XL is de vaste communicatiepartner van de Confederatie Bouw Limburg (CBL), zowel strategisch als conceptueel. We verzorgen zowel de imago-, thema-, event en actie-communicatie, telkens op maat van de doelgroep.

 

CBL draagt innovatie hoog in het vaandel. Binnen het kader van Transformatie Bouw Limburg werden er reeds diverse creatieve projecten uitgewerkt.