CvKO – Centrum voor kankeropsporing - 4XL
160
single,single-portfolio_page,postid-160,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

CvKO – Centrum voor kankeropsporing

4XL CvKO
Administratieve huisstijldocumenten CvKO
4XL CvKO
Website CvKO
4XL CvKO
Uitnodiging personeelsdag CvKO
4XL CvKO
Affiches bevolkingsonderzoeken – rollup display en emailbanner actiemaand Borstkanker
4XL CvKO
Jaarverslag 2015 bevolkingsonderzoeken
4XL CvKO
Campagne Moederdag: Supermama's - sensibilisering rond bevolkingsonderzoek naar baarmoederhalskanker
4XL CvKO
Digitale mailing naar huisartsen.
4XL CvKO
Inspiratiegids voor de Logo’s (Lokaal gezondheidsoverleg) met allerlei initiatieven om de informatie en sensibilisatie rond de bevolkingsonderzoeken te bevorderen in hun regio.
4XL CvKO
Lokale campagne 'Iedereen doet het' rond de preventie van dikkedarmkanker
4XL CvKO
Uitnodigingsbrief en folder voor een screeningsmammografie in het kader van het bevolkingsonderzoek naar borstkanker
Klant

Het Centrum voor Kankeropsporing (CVKO) is verantwoordelijk voor de organisatie van de Vlaamse bevolkingsonderzoeken naar kanker in Vlaanderen, in opdracht van de Vlaamse Overheid.

Categorieën

Strategie, concept, huisstijl, grafisch ontwerp, online

Datum

2005-heden

Omschrijving

4XL werkt reeds sinds 2005 voor het Leuvens Universitair centrum voor kankerpreventie (LUCK), dit is één van afdelingen van CvKO. 4XL doet enerzijds aan organisatiecommunicatie voor het CvKO en anderzijds aan sensibilisatiecommunicatie voor de bevolkingsonderzoeken.

De uitdaging was een campagne uitwerken die een attitudeverandering ten opzichte van preventieve screenings creëert en dit door te sensibiliseren en te informeren op een duidelijke en consequente manier.