Stad Bilzen - 4XL
62
single,single-portfolio_page,postid-62,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

Stad Bilzen

4XL Bilzen
Logo + huisstijltoepassingen administratieve documenten.
4XL Bilzen
Afgeleide kleurlogo's voor gemeentelijke diensten zoals toerisme, evenementenloket,...
4XL Bilzen
Imagocampagne: 3 pijlers citymarketing.
4XL Bilzen
Infokrant per deelgemeente met realisaties (infrastructuur, cultuur, verenigingsleven, …).
4XL Bilzen
Voorbeelden affiches evenementen.
4XL Bilzen
Flyers Opening Huis van de economie en event voor ondernemers.
4XL Bilzen
Folder ter kennismaking met het nieuwe beleid.
Klant

Bilzen is een Limburge stad met meer dan 30.000 inwoners en gekend voor zijn Begijnhof en de landcommanderij Alden Biesen.

Categorieën

Strategie, concept, grafisch ontwerp

Datum

2009-2012

Omschrijving

4XL stond in voor de algemene versterking van de communicatie, identiteit en imago van de stad Bilzen. We startten met de uitwerking van een sterke corporate identity met bijhorende styling. Vervolgens was de uitdaging om Bilzen op de kaart zetten bij de diverse doelgroepen.

 

Hiervoor werd er een communicatieplan uitgetekend met diverse communicatie-tools voor imago- en actiecampagnes. De basis van onze aanpak was een centraal imagoconcept dat werd ontwikkeld rond kernwaarden en speerpunten.