top of page

PORTFOLIO

CENTRUM VOOR KANKEROPSPORING

CAMPAGNE BEVOLKINGSONDERZOEK BORSTKANKER

Net als bij baarmoederhalskanker en dikkedarmkanker zet het Centrum voor Kankeropsporing (CvKO) zich in voor de vroegtijdige opsporing van borstkanker door middel van informatieve campagnes en screeningprogramma's.

Voor de borstkankercampagne hebben we dezelfde succesvolle strategie toegepast als voor baarmoederhalskanker en dikkedarmkanker. We ontwikkelden krachtig campagnemateriaal en zetten de Vlaamse zangeres Dana Winner in als ambassadrice. De campagne werd versterkt door de slogan: "Bla Bla Bla ... Geen excuses", om duidelijk te maken dat er geen uitvluchten zijn wanneer het gaat om het beschermen van je gezondheid. Deze aanpak heeft bijgedragen aan het vergroten van het bewustzijn en het stimuleren van deelname aan screeningsprogramma's, wat essentieel is voor de vroege detectie van borstkanker.

TV-SPOT

AFFICHE 20M2

BK_affiche_20m2.jpg
website_BK.jpg

WEBSITE BEVOLKINGSONDERZOEK BORSTKANKER

SOCIALE MEDIA

BK_SM_Dana2.PNG
BK_SM_Dana3.PNG
BK_SM_Dana1.PNG
BK_SM_Dana4.PNG

Meer weten over onze activiteiten? Volg ons op

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
bottom of page